Qooza* Login* Write* Forum*

暱稱: ° ×` dorothy\]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

俾何sir鬧鬧呀~ >3<"

2005 年 7 月 16 日  星期六

唉!今日下午學琴ge時候俾何sir鬧鬧呀~

佢話我首"少女的祈禱"彈得唔夠舒情喎~

佢成日都話我彈得唔夠good...但一陣又話我其實以經

彈得好好ge啦~!=.= 話係佢要求高傘!!!

真係頂佢唔順ar...不過鬼叫何sir彈琴甘鬼叻呀!

仲考埋演奏級...而家人地係浸大修緊Music喎~

怪唔得佢成日係度串我la~

查實佢都對我好好ge! 

HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!HELP!

尼個Summer好悶呀!都唔知做d咩好喎~

你地有d咩提意呀???

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |