就放假啦!*一放就要番大陸,,捨不得*
但情人節的日子也就到了..
傑,,冇左你的日子真難過*我愛你丫,,*唉,,
心情也變得___唉*今日同左呀君..呀敏去左M記..''
買番學校食..驚遲到+上要集隊,,
系集隊前食完..但系今日都唔系好舒服..
唔多打啦!'*
PS*今日6:30先番到屋企,,冇比人鬧..仲同老豆落街買野..買左超多野*