今日星期五... 今日考咗PE呀.. 考考下pe我要去食藥.. 勁無奈囉.. 下一堂要考大繩tim.. 真係死得好"慘"呀 放學果隱去咗同D朋友打排球 打完之後去攞反部電話 哈..吾洗等到家長日..ya 雖然下星期五係家長日... 但係早一日攞反點都好過等多一個星期呀.. ya..ya..我太開心啦..