今日係考完試既第一音樂劇練習
好辛苦~
跳尼跳去都好似未跳完
足足跳咗成4個半鐘
雖然今日唔好鬧
但聽日就会比人鬧
因為今日係第一以呀~-口-
太過辛苦啦~
我唔想对住个跳舞Miss呀
19号个日又要表演、又要对住个Miss
真攞命啊!
--------------------------------------------------------------------------------
注:
以上的簡體字有不明白的話,那sor啦!那你去查字典吧!