~~好耐冇打個blog~~
琴日Miss Choi 整咗D芒果布丁比我地1仁愛班食
Miss Choi 整得好好食呀~
我地六個都食左一盆~
正反少少郭佩中食左~
今日成日都落雨
令籃球比賽都要遲D舉行
我日日都要帶體育杉~
冇野打啦~886~