今日SO TRIED 呀! 早上好早起身......
食左DD野就走左去觀塘...
考步操試....開頭換33...係洗手間
見到小學同學.... 估5到,,
佢都係RED CROSS
之後練習一下...
最後衝{池}....有個勁人係到..
佢係今罵我DEE我,,,
佢操我DEE勁過平時操
的辛苦情度,,,係痛KA,,,
平時係5會痛KA
>.<BUBU"""
終於到我DEE考LA,
落緊雨,,,拓注雨考,,,
考完濕曬,,林住可以走人,,
點g5 past,.,t^t
要等補考,,着住套濕3再操過,,
之後就快補考果陣,,話要拓住雨練,,
所以就浢注雨練,,仲俾人話tim,,
終於到補考lu,,,
好驚驚呀,,
今次終於成功左,,仲話好好tim,.
happy^^
之後去換3走人,,又見到個小學同學,.,^^
走果陣差5多3點幾,,就快4點,,,
去撘車,,返到去差5多4點8,,
去buy左個魚柳包食之後,,
就去嫲嫲hm接妹妹同攞番D野,,
就番hm換3去紅磡,,
食反+聽鄭秀文演唱會,,
開場D人好激,,之後D氣氛好好,,
好好聽tim,.,
仲C到好多明星tim^^
PS:今日so tried,,好想訓呀!! | | |