其實今日嘅日記係6月10日寫ar,
,係6月9日嘅晚上2點,
陸xx打我同梁xx談天,
突然間行雷嚇我到死死吓.
今日勁悶lor,我零願返學都唔係屋企ar
同楊xx打左一陣桌球
佢話自己唔識,其實勁爆lor,
正一cheap友
今日都幾開心,地理D成績唔錯啦.
今日上家政堂,上堂歐xx同梁xx係同玩木xxx嘅廣告勁好笑lor
今日無事發生la
今日全班都好開心,大概係因為Miss Chu同郭sir冇上堂嘅關係la,
但係我就好悶,上堂仲好過冇上堂ar.
自從我調左位之後,朱朱話我乖左好多,我自己都覺.
我希望我可以以後都可以做個乖乖女
今日上經工堂,全班男仔係到同阿sir鬧交
好頑皮ar,但係幾頑皮,大家都係朋友,
佢地下年可能會入唔到a班,所以我珍惜佢地
聽日要考地理大家要努力ar