|
|
   |
|
去完camp喇
去camp真系好辛苦呀!
第1日去ge時候
我地都覺得
冇咩問題
大家都抱著一個
好奇心...
但一去到
先知D阿sir超惡......
系果到咁耐
我個人認為
夜晚系一個可以比到我地輕鬆ge一莫=.=
夜晚一定要10:30色燈
朝早5:00地身
地咗身之後右要
整果樣整哩樣
真系好講!!
朝早食早餐ge時候
我,米奇,提子,Angel毛毛
織克去力麵包
不停咁查D練奶
超好味囉??''
|
|
新鮮出爐:2009-11-23 10:10 PM |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 62 | »
|
|