之後,我幫家姐同埋我同埋媽咪.
預訂左1本書比家姐.
最後當然.我買左1把扇,我當然要買書拉!
點知媽咪吾買.回家後, 我就幫家姐溫習.
因為我買左1把扇系商務書局買.
當然溫......吾講<3>哈哈!
原本今日6點20分早上溫習(幫家姐)
誰知睡過頭.唉.!
幫不了家姐.真失敗.
今日下午.我先落街食早餐.
原本我今日冇得上網旦系,家姐開所以我先有得上.
旦系家姐開既時候,媽咪吾比旦系最後都開左,
旦系我冇問過某某就開.之後某某回家後
都吾知.唉..個個人仲吾知.佢仲失敗過我.
我先落街食野.
|