今日又要返學LU""""
不過唔緊啦!!!!!!!!
朝頭早,糖心蕃薯好多人叫佢
佢好BUSY呀!!!!!!!
上堂果陣MATHS
我哋 好嘈......
YENUG SIR話:「邊個再吵,就同我抄呢條題目50次!!!」
全班靜晒!!!!
係小息果陣時,
我要落去GROUND FLOOR"""
肥采倍我,,
我哋係到講佢令唔令仔.......
YI :「佢好令仔呀!!!!」
KWAN :「NO啦!!佢隻眼好細呀!!!以後令仔,依家NO啦><」
上到去SECONDTH FLOOR佢同我哋面對面行
我同YI話 :「OH!!!!!哦!!!!!」
佢望一望我,又企左係到望一望我哋!!!!!
根住,就行返轉頭返CLASSROOM
我哋就係到笑!!!!
今日羅桂嫦話我冇交中文作文!!!落左我DC!!!
仲要搞到我cry wor係sicence""
miss liu問我做咩
我咪話冇野lo
放學之後,去左搵miss fung
好彩miss fung話:「好呀!!!!冇問題啦!!」
yeah!!!你好臭呀.........
lunch我同咩咩,ling ling,我,holly,jason同par仔!!!
之後同肥采一齊打排球!!!!
好正呀,,,,
今日好hot
唔講啦
bye*
最後我想講" i love you"

|