4日冇打啦! ^v^ 今日打返先! *v*
星期 1 *今日俾個miss kai 留低保PTH...
我聽到之後我第1個反應係..... 下?唔係呀! 主科都唔洗保,PTH要保?
算啦! 都冇得唔去!!
7:00返拳! 今日第1次,,,,
第1次跌低左! 真係痛到死!
我知道自己要堅強D,,幾痛都好我都冇喊! (因為真係唔想喊 =P)
星期 2 *今日第2個小息,,, 好開心好開心!! =)
浩_2 考試要俾心機呀! *v*
同弟弟食lunch! ...]
星期 4 * 今日同浩_2 返學 *v*
今日好多時都係到做功課! (做今日要交果D) =P
之後lunch,弟弟同雀屎留係學校食! 我同浩_2 2人世界!
真係天意啦! ^v^
中文,背默,,,, 都冇溫過!
是但啦! 不過thanks 施景糧幫我!
eng堂_唔知點解好專心! 哈哈=) 十個專心!
放學係V.A r00m 畫左陣野,之後同浩_2走! *v*
我聽日1定估到既! 哈 =)
口神愛世人口
|