今日朝頭早既時候,我又遲左啦!!!!
不過都冇遲到!!!!(好彩姐)
睇緊書既時候,Miss Wan 行過黎我個位到問我野.........
點解我會俾人記左條dress唔夠長?!
我話唔知bo~
根住Miss Wan咪叫我企左起身,話睇下點wor~
Miss Wan話佢覺得ok~
Science堂果陣Miss Liu又叫我企多次起身bo........(無所謂啦)
連Miss Liu都話冇問題,仲話幫我取消個name wor~~(yeah)
今日去街市食野......
又見到佢~(唉........)好無奈lo~
今日好開心呀!!!!
但係都有d野唔開心~~~
今 日對佢既感覺?!
無咩野feel-----無恨,不過都冇愛......... |