今日同浩_2 齊齊返學!! 撞到wiliam +玲玲
之後上i.h.堂 - 好無奈呀!!
咁多偉論又係個位到講
搞到我係出面,企企企-口-
V.A. - 好gAg呀!!
關仲欣,你搞到馬mei以為係我l0!!
我成面都係粉紅色啦!
又係到搞gAG
同玲玲係到電人!!
manson +施景勁得意!
lunch係學校食仲有浩_2 +高芷晴 +仲雯
唉... 依家d F.1真係勁喊濕! 唉...浩_2我以後要遠離佢!!
之後亨亨勁gAg"仲有呀魚 +雀屎
上左2A,, 胡ka! 你小心d呀!! 咁到我瘀左!!T^T痛嫁!! 你塊面係唔係空心嫁?!
之後上chinese堂由由真係勁火l0!
不過好似幾多人訓左,我都閉目養神左1陣!! 係閉目養神_唔係訓!
之後放學_同詹詹+浩_2+站大哥... 仲有william +佢fds +令仔!
之後係撞到彤彤,去拎yes card... 勁好彩呀!
有棒棒堂(lollipop) + 黑澀會(blackie)呀!! 站大哥有棒棒堂6個金簽呀!
我得blackie+棒棒堂閃咋! 遲d俾你哋睇下"" i will be crazy嫁!
去了聯和墟,搵埋可愛隊長_去搵發拎袋...
之後佢話我係傻嫁wr!! n0啦!! 我唔係傻!
口神愛世人口
|