今朝個肚勁痛,搞到我約左雯&欣遲到...
sorry呀!!! 對唔住 x 10000
返到去隊長,隊副,三柴,深資札先蜂
我哋har左陣!!
因選,攰死人哋呀mA個女呀!!!
之後宣世,,,
唉...之前冇返,冇得宣..下次自己1個..
可愛隊長話咁先型-口-
入圍!!!!比賽呀!!!!!
去左巴巴....
走果陣見到楊森發拎住份newspaper..
我講左句野欣係到勁笑-口-
之後打左俾余榮輝,佢玩野扮晒野... 勁9
之後返屋企...
又彈琴了!!! 我要+油呀!!!
我信愛有天意,活在他方再相遇
當我們離開的時候,就會到彩虹既第2邊,重遇心愛既人,永不分離
呢2句既說話我係睇完{天作之盒}打既..
不過原來我依家遇到你,我好開心..
1次又1次既冷淡,已經令我對你心淡...
係呢個時間,佢竟然用佢既熱情將我冷了既心變暖..
但係咁又點!!!1路以黎大家都知道只可以做朋友!!
唔要再為你流下1滴眼淚__!!
口神愛世人口
|