yingkelly
kellychingwy
暱稱: Kelly
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Infinity 修護維他命B...
運動後洗頭一定要乾淨...
Obagi CTM Rx 抗氧去斑...
VII CODE 夜間氧眼貼,...
LANCOME 全新立體塑顏...
文章分類
全部 (385)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 385
留言總數: 6
今日人氣: 25
累積人氣: 17818
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 1 月 13 日  星期五   晴天


極開心成為IMORE 試用CLINIQUE Moisture Surge Intense Skin Fortifying 分類: 未分類

呢期天氣超乾~~用果時第一日仲得10度~~一起身塊面超乾的~~幸好有及時雨(滋潤高效水嫩補濕霜)

估唔到我都最近都幾有抽獎運~IMORE打來說我中了做試用者~超開心~~

第日已經有速遞來了~~效率非常快~要讚呀!!

一直都想試一下這個是否真的很好用~現在真的有~真是開心死了!!!

*****************************************************************************************

它來的時候是用自己品牌的袋子,裡面有一份說明∼很貼心∼

 

我很喜歡它的包裝,可以用到最後一點都不浪費∼

$350/50ML

可以用到一兩個月∼

它質地是CREAMY的~~~很易推開∼搽左上去有點油油的感覺~不過不用1分鐘就完全吸收了~~一點都不油笠~

 

 

成份:

蘊含角鯊稀及紅藻類萃取液等主要成分,天然植物精華及蘆葦成分,特別舒緩及鎮靜乾渴脆弱肌膚。

****************************************************************************************

當我很乾時,我會用它做按摩∼很快吸收,之後再用上平常用的護膚品∼

有時我還會用它來做SLEEPING MASK!早上起來真是超水潤又滑∼!!上妝都比較貼∼∼∼

 

試用了幾天~已經有了好明顯效果~

入秋後皮膚一直都好乾,但T字位又好油光∼用什麼保濕同MASK都不太改善~

過左5天~皮膚一早沒有了油光滿面~前兩天生的暗瘡出奇地快謝了~

毛孔又細了點,面上因乾燥己出既幼紋唔見左~~好神奇呀!

BEFORE∼乾燥得有點紅∼

 

7天之後∼∼看相看不出來~感覺皮膚KEEP住整天好水潤~T-ZONE冇再咁易出油~

 

******************************************************************************************

佢100% 冇香料~令我好放心咁用~

最重要是所有CLINIQUE產品通過皮膚科醫生的過敏測試,7200次測試中如果出現一次問題都會重新研究。

加上佢不含油份~ 好岩我呢D混合性偏乾的皮膚~唔怕油笠笠又可以做到保水功效~

***************************************************************************************

我們出油好多時是因為太乾∼而皮膚缺水往往有以下因素:

乾燥空氣,風,日曬,過度清潔,濕度太低,酒精,吸煙等∼

唔好以為你是油性皮膚就不用保濕呀∼∼係更加要!!!

***************************************************************************************

 

我這些對護膚品極度敏感的人,

試用了半個月,覺得非常保濕,皮膚健康了,每天都很水潤,有光澤!

佢真的可以增加皮膚彈性、改善幼紋及倦容。

再一次謝謝IMORE這次試用機會∼!!希望再有機會試其他產品啦∼!!



2012 年 1 月 9 日  星期一   晴天


“官燕棧「一餐纖燕」”15日後真係好有效果!! 7磅呀!! 分類: 未分類

之前去完台灣TRIP~日日都係咁食食食!!!唔肥都難!!!

但好在咁岩有得做試 食“官燕棧「一餐纖燕」”! 真係好岩TIMING!!!!!

15日連續食佢~3盒蕃薯味,2盒南瓜味~

南瓜五穀燕窩餐 : 南瓜~官燕~馬鈴薯~蕎麥~燕麥~洋蔥~大麥~燕麥仁

蕃茄四蔬燕窩餐 : 蕃茄~官燕~高梁~燕麥~洋蔥~紅蘿蔔~糙米~西芹
 
佢不加味精 / 不加防腐劑 / 不加人造色素!!!! 食得放心~~
 

兩者比較,我都係比較愛蕃薯味~點解??因為佢一開出來既香味真是太吸引我了~~~食慾都大增~~

初初唔係好慣~因為我肥胖既原因都係我太愛食野~見到得一碗咁少,好似唔多夠~

不過其實過左幾日後~都OK~~加隻蕉/APPLE岩岩好~~~少食多餐仲好~

 

日日仲KEEP住有"便便"~~~

幾日就見到身體有變化~個人日日都好有精神,之前成日食到勁飽~所以成日都飯氣供心~~

 

食前: 個人好累, 肚腩大大地, 面色差,便便唔順!

食後: 精神左,肚腩扁左,面色紅潤左,唔化妝都好好~ 便便日日都有!

 

今日磅一磅~~~我原來輕左7磅呀!!!!!

食左15日就有呢個效果真係好多減肥藥~!!!

個人輕型哂~行路都快D呀~~~最重要係佢減得健康~~!!!

 

最近日日打邊爐~有中午食佢平衡番~都健康D~食都食得安心D~!!

以後都唔怕食太多都肥LU~~~佢真係超岩我呢D忍唔到口既人~!!!



“官燕棧「一餐纖燕」”你有冇肥胖既問題?? 可以考慮下佢~~ 分類: 未分類

先要多謝THESTYLE比我可以的起心肝去KEEP FIT~

平時真係食得太多了~食對我黎講真係好重要~但我又唔太信減肥藥~

加上OL又冇咩時間做運動,食呢個又健康,岩哂以健康為大前提既人~~

一盒有3包(200G @) 一共5盒~食15日~一包當中午/晚餐~
兩盒南瓜五穀燕窩餐 (76卡路里)+三盒蕃茄四蔬燕窩餐 (74卡路里)-----(價值HK$990)

這個燕窩餐的特點~~
1. 選用一級"頭期官燕", 營養穀物和天然食材, 一次過享受美肌 / 纖體 / 美味!~
2. 使用7天~促進腸道蠕動~~
3. 使用14天~控制進食熱量~有助體重管理
4. 使用28天~減少體內多餘脂肪~健康減重
 
頭幾餐係試下蕃茄味
 
你可以連袋放入熱水煮5分鐘/剪開袋倒入碗叮2分鐘∼∼
 
見到入面有蕃茄,燕窩呢??
一打開有好香蕃茄味∼
我好LIKE食蕃茄∼所以我大愛呢隻∼
 
之後再試試南瓜味~ 呢隻比較淡味~不過南瓜呢隻感覺上飽肚d~
 
希望佢係溶左而唔係冇啦~不過佢話採用每年第一次採摘既燕窩!好吸引呀∼∼
不過食落好似"HEI飯"幾有咬口∼
佢仲建議你可以加入生果仲美味∼
我平時好食得下∼所以唔係幾飽肚∼好快就餓番∼∼∼
 

 



2012 年 1 月 1 日  星期日   晴天


L’Oreal 雪葩細緻底霜~試用~滑左~ 分類: 未分類

多謝L’Oréal Paris Hong Kong Facebook 比我呢個試用機會先! 其實好少用L’OREAL既野∼但我太鐘意試野喇!當被邀後,見到台灣個VIDEO講到可以做到抹消除毛孔、幼紋、油光,即拎! 

 

L’Oreal Base Magique Transforming Smoothing Primer 雪葩細緻底霜 --$109/15ml。

都唔算好平∼不過如果你ONLY用係毛孔大既地方應該會用耐D∼但我太多地方要用了∼

 

包裝盒後仲有教你點用∼不過冇中文說明,應該好多人會因此認識唔到呢個PRODUCT∼

 

裡面係淡淡既粉紅色,CREAM狀,都幾易推開。佢冇調色及防曬功能,唔可以取代base來用,因為太懶關係有時會ONLY搽BASE就出街∼所以冇防曬的我都好少買∼呢隻就當化妝前用啦∼

 

用時唔可以一次拎太多,要少少咁搽∼如果唔係出來會好唔自然∼

 

 

見到分別嗎?以上係搽一層既效果,即時滑左,但搽一層唔夠!

佢有效抵抗油光,用左幾個鐘都冇之前咁出油∼用黎扮素顏最好不過∼



2011 年 12 月 19 日  星期一   晴天


曼秀雷敦DEEP COLD鎮痛貼~所有都岩我用~!!!唔知你又岩唔岩呢?? 分類: 未分類

好開心可以試用曼秀雷敦DEEP COLD鎮痛貼~~

最近成日坐同對住電腦~腰痛又發作了~

加上用最近跑步跑得多,隻腳拉傷了~

正好有機會試新鎮痛貼!!!

 

之前試過買撒隆適同必理痛~而曼秀雷敦有點似必理痛~

因為佢都係有固定膠布的~我個人比較喜歡買呢種包裝~可以確保唔易脫落! 不過唔多明有5片鎮痛貼,但只有3片固定貼..??

 

一拎出來時有點黏,不過有固定貼就冇問題了~

我沖完涼用, 一用果下有好冰凍既感覺~成晚都冇脫落!唔錯!!

連續用左3,已經再冇咁痛~都幾有效~

 

一半的SIZE都幾大架~~

我一片剪開2,可以用係腰同腳關節位~非常慳家~~!!

相信我會回購~買來看門口~

 

之後試埋送的潤唇膏同防曬~

 

覺得真係好好用~!!

最鐘意有阿曬既潤唇膏~本身對呢種包裝(枝裝)冇咩信心~

因為唔知點解次次買的都唔夠潤,一係就好笠,再唔係就好似冇搽咁~

好快就乾哂同出皮~

 

但呢隻用左之後好水潤,唔笠,仲發覺之後KEEP住用冇乾到有皮添~

 

跟住就係防曬~有SPF 25++足夠而家天氣~~唔太曬~

佢都係唔笠~搽左好似冇搽咁好薄身但有保濕感覺!! LIKE~~

再一次多謝比我認識到佢地~~!!!