| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
| 今日終於都等到巴士la! |
今日終於都等到巴士la!
yeah!~~~~~~~~ yeah!~~~~~~~~(好難得嫁!)
返到去又要上我最僧ge堂──數學堂!!
日日都要返!返咗又5明佢up乜?
但係5知定解其他人又明wor!
可能我蠢掛!
but其他人又好明明地wor!
總之我就5明la!
今日放學諗住同欣行落山!
定知見到李..............
陳家欣話李請搭的士!好yeah!有免費的士搭!
欣叫李叫的士......
李跟住係咁叫的士牙~ 的士牙~
竟然咁都叫到的士wor! ????????
但搭到山下就落車lu!
搭返電車返home~
返到home.......
我牙嫲Z....z.z........ing
咁我定牙?
我吃咩牙???
結果淨係得粥
仲要冇餸個隻!
好陰公牙!!!
谈而無味!
都5知定食!
食完走去Z....z...z....
由2:30........Z....z.....z......到8:00牙!
我仲以為我睡到朝頭早起身返學time!~!
|
| 刊登時間︰2006-08-02 12:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
| 今日終於都有得去動漫節lu! |
今日朝頭等巴士個陣..............
我見到架529............(被佢走咗!!....... =~=!!)
跟住打咗被陳家欣.......
陳家欣話一係搭2A過來wor!
搭ing2A個陣陳家欣先發現個架車5對路......(搭錯車!)
我滿心怒火即刻落車!
................冷靜D.....................!!
好彩最後都等到巴士返學!
好YEAH!!^ ^(360度轉變!)
個日冇得去動漫節!.....
今日終於都有得去lu!
同妍妍一齊去!^ ^""
去到又要排隊......
排牙排...
排完入去掃貨!
我淨係掃咗3本書!
(帶5夠money!!)
行到好累牙!
返到屋企發現未做功課..................................
屎la!
被mun mun鬧到狗血淋頭–.–""
la la 林即刻仆係房做功課!!!!(抄功課!)
好彩最後都抄哂!^ ^ |
| 刊登時間︰2006-07-31 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|