心情好了很多,是(比較+不接納他人意見+介意人怎看自己) 所惹的禍﹏
係時候長大了..是嗎? ܤ × 天使
今天爸爸又是休息了~
每逢他休息,心又歡喜又害怕﹏
因為爸爸脾氣會很古怪,面黑黑時我同妹就不敢說話,做事小心翼翼++
爸b休息的日子好多野食...
平日我飲食習慣好奇怪~
今天3餐好足夠啊!!..令我有點兒受不起o﹏
Especially the dinner one﹏^^可能因為佢係廚師..晚餐太滿足了**
早上去左健生飲茶
(係咁食一盅 $6.8的鳳爪排骨飯,,好飽又好好味啊﹏你有食過嗎?先前$4.8咋..加價了,打劫吧!!)
下午去了屯門碼頭又去埋新墟﹏
今日天氣陰陰地碼頭蝴蝶灣的所有都好舒服 , ♬ ♪ ♩我和你吹吹風.....
幼沙,海浪聲 ,霧已散景已清,﹏水天一色呈報眼前..令人格外心明如鏡**
我想了很多 : 世界很大,我眼光可以很遠 ; 生物眾多,我要做回自我
嘉怡呀..你要鍚自己,珍惜自己,保護自己﹏要愛自己不難;但於有困難,傷心時就想不到要{愛自己}了﹏
努力呀,Wong Kayi 你曾經跌過谷底,你是有能力再站起來的~**
海景好美,我令妹妹幫我影靚相相先
 妹妹把我抓痕的照片都影埋tim..衰.蚊咬了2粒..好癢...
於寵物店偷影的波士貓...好好好好得意o  另一隻家貓,但好惡o
呢張2眼發光好恐怖呀~
好好笑的狗o..俾我係poster發現到佢tim﹏佢ge主人一定是個好勁的狗狗形象顧問了
昨日己去,
明日是迷。
今朝想酒醉,
又有誰可明暸我心?
|