♥♥  K a yI + 2 ♡ 的日記 ღ ஜ  
   **
Welcome for every buddies﹏
Desiring for a white snow but warm Christmas~~~ !!

Winter, give me a hug﹏>3<
                 
 

 
kellykayi
暱稱: KaYi+2﹏。
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
我的gif~
 
    攝於2009-05
最新文章
ˇ и❣ ζ · ++10月...
✘✘part1๑۩ ﺴﺴ۩๑ ...
miss my diary~hoho
♥♡ ♥ 8月的快樂E...
εїзಇஇ ∽ഇ ੴ ﹏8月有...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
CWSF *6A 07/08 *^*
JcC*RePeAtEr__PoWeR*
YOT_CWSF~5A*[05~06]
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 40
今日人氣: 0
累積人氣: 3058
2009 年 8 月 6 日  星期四   陰晴不定


 ▨ ▤ 知道自己身在福中了▦ ▩  愉快 分類: 未分類

心情好了很多,是(比較+不接納他人意見+介意人怎看自己) 所惹的禍﹏

係時候長大了..是嗎?  ܤ × 天使

今天爸爸又是休息了~

每逢他休息,心又歡喜又害怕﹏

因為爸爸脾氣會很古怪,面黑黑時我同妹就不敢說話,做事小心翼翼++

爸b休息的日子好多野食...

平日我飲食習慣好奇怪~

今天3餐好足夠啊!!..令我有點兒受不起o﹏

Especially the dinner one﹏^^可能因為佢係廚師..晚餐太滿足了**

早上去左健生飲茶

(係咁食一盅 $6.8的鳳爪排骨飯,,好飽又好好味啊﹏你有食過嗎?先前$4.8咋..加價了,打劫吧!!)

下午去了屯門碼頭又去埋新墟﹏

今日天氣陰陰地碼頭蝴蝶灣的所有都好舒服    ,   ♬ ♪ ♩我和你吹吹風.....

幼沙,海浪聲 ,霧已散景已清,﹏水天一色呈報眼前..令人格外心明如鏡**

我想了很多  :   世界很大,我眼光可以很遠  ;  生物眾多,我要做回自我

嘉怡呀..你要鍚自己,珍惜自己,保護自己﹏要愛自己不難;但於有困難,傷心時就想不到要{愛自己}了﹏

努力呀,Wong Kayi 你曾經跌過谷底,你是有能力再站起來的~**

海景好美,我令妹妹幫我影靚相相先

   妹妹把我抓痕的照片都影埋tim..衰.蚊咬了2粒..好癢...

於寵物店偷影的波士貓...好好好好得意o  另一隻家貓,但好惡o

呢張2眼發光好恐怖呀~ 

好好笑的狗o..俾我係poster發現到佢tim﹏佢ge主人一定是個好勁的狗狗形象顧問了

 

昨日己去,

明日是迷。

今朝想酒醉,

又有誰可明暸我心?

 



2009 年 8 月 5 日  星期三   陰晴不定


**被困了,誰釋放我? 呆滯 分類: 未分類

我在呢一刻真的很不快樂

一直以來我認為是人們遺棄我,為什麼經常自己都要太在乎人的心想什麼?(只是我自遺棄自己)

知道他人心想什麼會很捧嗎?

覺得喜怒哀樂於我身上已不太明顯了﹏

我真的害怕孤單..自己一個有時間就想得很灰

我的心像落葉的季節~

往日開朗的我時裝時真﹏

現在,我開朗不了,你覺得不可能嗎??

我喜歡了埋怨自己,好愛哭,...但我不愛你們看到我哭﹏

未來一年,可以的話..讓我自我隔離吧!!

我不想你們看到我,我都不想看到自己很殘的樣......

(閱讀全文)



2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


 ♁ 朋友永遠在身邊◙ ◘ ூ ♦ ◊是我永遠會愛惜的人 滿足 分類: 未分類

 

〄* φ ω~感謝你們讓我感到幸福,特別是您Tat Tat~ω    φ    *〄

 

 

S.H.E即將推出七萬字圖文書「愛的3溫暖」

Ella親手繪圖 Hebe親自刻到胃酸逆流  Selina自曝最多秘密

S.H.E也為了《愛的3溫暖》圖文書特別錄制一首歌做為書的主題曲,為了表達書中要呈現的有希望有溫暖的氣氛,三人重唱了齊豫和潘越云的經典名曲“夢田”,壓力不小

http://www.sendsp......

(
閱讀全文)



2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


◈▣▦  預料又是這樣的命運 +新成員駕到•*▩ ▧ 分類: 未分類

●  ○ ♠ ♤  多謝所有關心我的朋友♤ ○ ♠ ● 

 

 唉..唔知仲有冇人睇我日記呢?? 

冇寫日記都有1個月了﹏期間經歷了很多很多~有時很不適應突如其來要轉變的心情

冇錯,先前終於等到放榜了,出來的成績對自己沒有什麼交代

事實我根本沒有盡力,

沒有肥料的花不能開花結果:沒有盡力的我沒有好收穫

所有所有不可怨天尢人,但怪自己都只會浪費時間~不是嗎??

爸爸有時心裡煩著我的問題,although沒有......

(閱讀全文)



2009 年 6 月 17 日  星期三   酷熱


φ χ ψ 回憶但己找不了▂ ▃ ▄ ▅ 呆滯 分類: 未分類

唔知好多朋友係咪都好似呢隻兔仔咁嬲﹏

我知我太耐冇寫blog令好多朋友不滿~~~

sorry Ⅹ 1000000 唔好要我喊r!!

大家心平氣和睇今次的回憶相片r~

▲ ▼不過看前講番我尋日同Quenna去市中心呀。。

聽日就謝師宴lu~都未買哂d見得人的配裝(例如shoes,頭飾....)

唔係貪靚ga~只係唔想失禮自己

我條裙係米黃色 ga﹏媽咪俾的..不過好短

死la~明天實要好唔自然吧

Quenna真係一......

(閱讀全文)