'你可唔可以唔好講野呀?' miss,無病呀,,日日都講依句,你唔厭我都悶啦!!
自己又懶唔肯寫白版喎~~車...你唔好教書啦!!又唔識分配d時間喎!!
對住個地下講話你地下張紙喎~~小姐,,地下唔識幫你執架,自己又唔肯執,無拉拉係到話我~哼~
講野未講野囉,,,車.我們班日日都有人講野啦!!攞張膠紙黏住我們個口囉
仲有呀,,,咁緊張我地班對你既睇法,,平時就唔好咁惡啦!!
對教書充滿熱誠...我好掛住miss lei呀!!!她快d番黎啦!!
好彩只係對多她三堂...