唉 ~我e+真係好無奈~
d人話我中文有120point~ *仲話係全班第一~
我既feel就唔係la ~我又冇溫書~ 又做唔曬~
有冇可能呀~ 我怕有人玩我 ~*
mathematics就話80~ ok la~*
數霸有95 ~好叻仔呀 ~*^.^~*
又有消息:
intergrated science係謝洋暉第一~ 好似有9十幾~
我就too bad la~*74~>.<"~
英文唔洗審 ~又係謝洋暉la~*
e+好無奈~唔知點好~*>.<"
p.s(why 深培D人收風禁快既?~*)
唉~又要測驗~ 好慘呀~ 中文抄死我la~ last一秒我仲係到抄抄抄抄抄 ~做唔曬~ 英文仲衰 ~d生字又難~ 基本上我一d都唔明~ maths就好d ~miss鐘出d題超kind ~五個字就okla~ 不過check下又有好多唔識~ is~難到死 ~明明我識嫁~ 但係一開考個腦就白曬 ~又做唔曬~ 唉~好想死~ 其實我feel到我自己到左極限 ~謝洋暉~2B既第一就靠你la~^_^(苦笑)
okla~today~ ~epa就慘d~不過大口仔呀sir係早會唱歌~笑死~