| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
期待一天妳終於會記起___*我超級愛 妳""  |
| |
今朝起身番學""跟住科學堂玩水火同黃sir傾箭...-0-都飛唔起=3=之後就食飯...之後打完波就上堂~兩堂中文""新呀sir*所以係咁傾計..呵呵""好好笑~之後上埋經公放學*放學之後聽日學界d野....之後去左油塘~跟住番黎去左公園踢左陣波就番屋企lu""番到屋企即刻沖涼...臭臭>v<"之後玩電腦訓覺lu...聽朝要6點起身哦>3<"
學界___"我會為妳努力嫁!
|
|
刊登時間︰2006-02-16 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
累......*  |
| |
今朝起身番到學校上堂....之後放學"跟住練波~...悶到爆=.=之後番屋企沖涼玩電腦訓覺lu""好累呀><*
好掛住妳呀""但係唔知妳係咪呢?? |
|
刊登時間︰2006-02-15 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
真的很掛念妳,,>3<"  |
| |
今朝6點幾起身去左練跑*之後上英文堂~跟住小息飲左包野上電腦....-0-冇帶野罰抄>v<"食完lunch玩~跟住就上p.E...落雨>3<"冇得踢波~做埋曬d悶野=.=跟住就放學練手球...~跟住番屋企沖涼出左去~同軒去左食野打機...跟住番屋企罰抄訓覺lu....*
情人節快樂""希望我送d野妳love啦!!我很掛住妳哦""之前的事對不起>3<""妳打排球要小心d呀""我愛妳^^" |
|
刊登時間︰2006-02-14 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 135 | »
|