kelven92
暱稱: NGAN
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
Time

  

第一日考試[[**英文~我識哦!! 開心

 

      今朝7點幾起身~~琴晚好似發燒..仲係咁咳~勁辛苦,,好似病左咁唔知~"唔知係咪今日第一日考試同埋有溫書[[**所以都算有精神~今朝番左學校溫左陣書就"開波"...英文作文...原來係兩篇是但揀一篇..我會為兩篇做曬><""之後個miss係咁做手勢..我又唔明佢講乜..頂!!之後都岩岩講到廢話120字/\/\""之後到第二份英文卷...之前對Comprehension好陌生...今次唔知係咪"推動力"~攪到我識做wor~之前東哥教我d vocab我都識..攪到我對英文卷二好有信心..^^放學同"佢"一齊係屋企玩..跟住到左4點幾5點就去左梁發..跟住去左公園踢波[[**之後送左"佢"去搭車....走之前比左一個圖案"佢".."佢"明wor~~聰明左好多,...之後番屋企沖涼食飯..跟住溫左一陣中文..就玩電腦訓覺lu~~haha~~

    聽日本少爺測中文~希望識啦^^"佢"作文ja~~唔洗溫""

刊登時間︰2006-01-05 09:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   

                            



  

朕第二日番學,,呵呵****

 

今日第二日番學..番到去就交"功課"(空白的)>v<""之後就早會啦..早會完左上美術堂..之後E兩堂就緊係訓覺啦..跟住第三堂去考普通話....有d唔識...搞到有10分肯定冇左@.@跟住小息同fd傾計..跟住就上Maths...但係呀sir係醫院wor~,~所以自修..同吳浩康傾計...寫左好多野係Mahts書...花死了>3<''''之後就中史堂..訓覺zzzZZ!!跟住食飯..食完傻je頭..之後打比"佢"...跟住就考圖象傳意啦..我識嫁>v<''但係有d野唔記得左做番""跟住就排個個唔知咩考試個d位wor~我同1D d人住**呵呵*跟住就放學啦..跟住放左學番左屋企換衫go梁發溫書!!但係都冇乜點溫..跟住7點幾就番左屋企啦[[**跟住沖涼食飯....之後就溫英文...好乖仔呀!!!唔知係咪"佢"比推動力我呢..溫到9點幾啦..有人打黎..咪同"佢"傾陣計囉∼但係呀媽嘈到死..(過程複習)!!之後就同呀媽嘈完就打日記啦""之後玩完電腦訓覺lulu!!

呀傻病左呀!!(球)主保守佢快D好番啦!!

  聽日我同"佢"都係考英文...希望大家都比到"推動力"大家啦!!

刊登時間︰2006-01-04 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   

                            



  

本少爺第一日番學[[O**

 

今朝7點起左身..好勁呀,,比呀哥嘈醒[[***之後就刷牙洗頭..飲左一杯換埋衫就出左門口啦!!唉..點解今朝好似好凍咁ge><'''番到學校..個頭偏曬..好樣衰呀>v<""之後頭3堂...早晨miss...之後就zzzZZZ!!!跟住小息比人強行咁樣嘈醒我本少爺..之後落到去d售賣機又冇得買野><~~跟住咪同fd傾計~跟住打鍾..上去禮堂開波!!考Eng listening~~都識識地/\/\""跟住完左食飯..食完飯打左陣波就je頭...跟住就等打鍾...之後最後個3堂都有聽書..放左學lu~~同吳浩康去左觀地恆等"佢"之後就一齊番梁發做功課又買野食..之後又同龍國軒去觀光買野食..肥死lu>v<''跟住就番屋企..番到屋企好努力咁"做"功課..之後就打埋日記溫多陣書就訓覺lu~~

               聽日"佢"考中文...係咪呢??好似係...+oil呀/\/\!!!

刊登時間︰2006-01-03 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]