|
|
|
2007-2-24 |
| |
起身去左練波..不錯的"
團契後m記"打機..去左樂富踢friendly..好支力*
之後去左三人場玩左陣...同樂文射key..win^^..同龍爺,明食野!!
放多一日就番學喇><""""""
|
|
刊登時間︰2007-02-25 03:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007-02-23 |
| |
早上唱k..*
吉野家..龍爺番黎後成個人都變傻了=="
番屋企打機.."夜晚踢三人場^^"
條腰仲痛痛地><"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
刊登時間︰2007-02-23 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
起身hea,,"
之後同樂食m記*係屋企睇十兄弟同埋鍘D..*
網吧打機..玩得很開心^^.."
夜晚踢波..聽朝唱k* |
|
刊登時間︰2007-02-23 12:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 135 | »
|