就系今日 我被老母捉左番大陸
囧~~ 為何系朝早 晨早漏漏甘就番左去 一上到去就去左飲茶 我舅父幫我地朴左枱
酒樓名: 坦州車站旁的 大興酒樓
甘我就比服務員帶左上去2樓的鳳凰廳 跟住坐底 選左十零廿個食物 之後就奶野
比人罵做乜點甘多 得果幾個人 點食得曬 我話 我拆掂佢 佢地就冇聲出
我系甘猛食 d野一黎 隻手冇停過 系甘夾 夾剩d菜比佢地食
因為d食物通常有1-2條菜 個服務員都讚我 做乜你可以食甘多 食完之後埋單
舅父就車我地返去佢屋企 (相片後補)
夜晚黑又車我地去食飯 d 大頭蝦 超大只 每只重 5-6兩 有十零只 我食左大半
再之後搭車返拱北
我去左 名師名店 剪 入到去 有個靚女 見到我 就同我上樓搞野 (洗頭 ,洗面) 洗左成粒幾鍾
有講有笑 好開心 跟住佢落樓搵師傅幫我剪 鏟了左邊的頭髮 宜家涼浸浸 好舒服
The End~~~~~~~~~~~~ 再會
|