真的累透了
不想再辛苦下去
係時候休息了v_v
今日放學..
差d比車撞....
好采個fd拉返我返去
如果唔係...我都唔會係到
原來諗野真係會令人死都唔知咩事
可能我不能陪你到最後
但你要記住唔好做傻事
搵到一個真係真心愛你比到幸福你既人
我係生定係死..都唔重要.. =]
只要你開開心心生活就好
真係好想可以將你既痛.你既唔開心,你既辛苦,你既淚,比曬我去受
只係想你開心.唔想你辛苦,唔想你喊,咁就好了 =]