| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
冇咩人理我既一日   |
今日係10月8日可以話係10月最悶既一日如果比我出街我一定會出 有d fd同女仔係度傾電話 仲有d FD唔知點解唔理我tim
下午我勁係度打機 打打下好想出街但係都話冇咩人理我好似係有人打比我 我勁開心果果人係黎明珠我開心到笑下笑下
同佢傾左一陣佢話唔比傾 唉.......我打比我d小學 fd la成仔佢今日唔知有咩事要做朝頭早我咪冇得傾電話 lo如果唔係我點會悶到死
下死下呀希望你地可以多d打比我la我唔會介意電話係:xxxxxxxx你係msn問我la
今日唔似平時成日有人打比我唉悶死我la
希望天日唔好有人唔理我la
|
| 刊登時間︰2006-10-08 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
勁無聊既一日  |
唉......我好鬼悶呀我平時有人陪下我但係今人d人都出哂街早上仲要無無聊聊等d fd起身我有果fd勁似豬佢好早訓但係佢今日
我勁叫佢佢都唔起身仲要我7:35打比佢佢仲未起身la 7:35係有小小早旦係我等到9:50佢仲係度訓佢話等到11:00至起身
10分鐘都要訓唉我再等佢la佢本來話佢一起身打比我我再等佢la到左唔知係唔係11:xx佢on msn佢都唔打比我成日要我等等等
佢好鬼煩.
下午我想同d fd打波但係唔知同d咩人打好點知同埋d fd 去圖書館唉好無奈我d fd係度放我飛機勁無奈lo
今日係勁無聊既一日
係同一果人 |
| 刊登時間︰2006-10-07 05:33 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
勁黑仔既一日   |
今日我係第一日打日誌既希望大家可以多d入下我果日誌la
今日有果女仔話我打佢一下 佢話佢唔會喊 點知我一打佢 佢同我係度喊 果時我心好辛苦 佢本來話唔喊 佢d fd仲話埋比老師天
果時我勁驚 我驚會比老師(sm) 點知老師冇(sm)我 佢同比我打既女仔話係 唔好為呀平喊 我果時好想笑XD......
果女仔係第4第5課都冇理我 但係我知到佢一喊一定要同佢講(笑一笑細界更美好)佢會笑哈哈
希望天日唔會再好似今日咁黑仔la
同埋我想問背景既人靚唔靚女(唔要本人答)
我覺得佢好靚女^^ |
| 刊登時間︰2006-10-07 12:38 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|