今日過左一個好唔開心又失落既情人情呀,
做左一d明知衰硬既野,搞到自己比人傷,
仲要係好傷果隻,
咁又係既,其實我一直都係自作多情,
今日先會咁樣,
搞到自己又失落,又喊左成個午飯
唉!不過都冇計架啦 感情又冇得免強既
你唔like就唔like架啦
雖然我唔可以逼你鐘意我,但係我都唔可以左止我自己繼續鐘意你
永遠愛你...................<<<<自作多情
本來真係好唔開心架,好彩有一班好朋友支持我
如果唔係真係元氣大傷
不過現在都未放低到........................
雖然自己就衰左,
但係我都會祝大家情人節快樂,但自己就唔快樂= =
|