| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 1 日 星期二  |
又病左喇  |
分類: 未分類 |
今日又病左喇,好辛苦呀
番學果陣時就覺得好辛苦喇
不過以為冇野,照番學
點知番到去先死死下
到左搭車番歸時,我係車到,個頭好痛,個肚又痛
真係生不如死..................
跟住開始覺得想嘔
咁就問左人借左個膠袋,嘔到痴肺
不過嘔完之後就好左好多lu
幾經辛苦番到屋企
一番到去就訓左係張床到
直到老豆番黎叫醒左我,問下我咩事
點知無啦啦有個電話打比我
老豆聽左,諗住同佢講我病左
但係我就叫佢比我聽
點知係aa喎........聽到佢把聲就好開心
問左我一d關於天水圍既野,做功課
本來就真係就死架喇
不過一聽到aa你把聲,我就成個人都精神哂
真係有AA就能醫百病,唔打喇.......好辛苦
|
|
|
`哇a0a `丫媽您戈Bl0g伍好再!N d!___! `c0meMent;]
|
|
|
suM* 於 2008-05-02 09:22 PM 發表:
你比點名喇*) 快上我xG*睇
|
|
|
cM子喔---
好內冇留喇.. 哇... aA真係勁=]
|
|