靈犀一點誰提點我?
2010年08月01日 <<<呢個日子我唔會唔記得...有開心都有唔開心....開心在自己身上...受苦的是兄弟身上..
如果有早知...我情願我冇開心過...我地冇去到個度...屌!!!
不知為何...今天我很想哭.......
很想講的不敢跟你講.../__\
打風....
比多一個月時間我...會搞點哂所有野...