現在...半死中...
半死都要打日記...
今日跑練跑呀....
我琴晚3點半先訓
今朝10點10就起左身
食左少少野
跟住就玩電腦啦
玩到12點幾到就沖涼
沖完就同小瑩佢傾電話啦
傾到唔知1點幾白鈞乳就出門口
過多1分鐘到我就出左去了...
去到之後換33啦
跑400米黎熱身啦
跑到300米到
我覺得後面好似有人追緊我
我咪加速囉
白鈞乳又跟埋我加速喎
未跑完400米佢就好似死左咁= =
佢話我做乜冇啦啦加速
原來我去到200米果陣就已經加緊速= =
點解我唔覺既
跟住白鈞乳咪追我囉
原來都係我既錯佢先會死= =
其實跑到第三個圈就已經見到小瑩,小玲,同埋誌的
佢地又見我唔到
超o囉
要我打比佢先見到我= =
抖左陣 覺得一d唔對路
就再抖多陣啦
抖完就同白鈞乳跑100米
我feel到我自己跑慢左
跑完之後更加唔對路
小瑩又話咩買野飲
我咪叫佢幫我買埋野食囉
坐多陣 我就換3了
因為真係好惡頂
好辛苦
行到過去7仔
我d燒賣比小瑩食左五粒
我食左4粒
有一粒我掟埋去垃圾桶
跟住見到隻象腳呀!
好嘔呀
我同白鈞乳走左去打街機
跟住又上左去咩神奇樂園= =
誌話..入左去智商即刻降左20%
跟住又走左去對面到
我去左買m記食
一路食 小瑩又話上pk= =
小玲就話...文太去買送牙
佢就好快咁上左去
佢地問我點解唔追上去
我咪話因為我知道佢實會企定定係到的
差唔多行暈成個pk 我就食完個m記了
跟住就去左唔知邊到到坐
誌佢話踩車
冇車踩咩呀
跟住又唔知做乜行行下小瑩又話去流浮山喎
誌話過北江買格仔餅食= =
我見到[佢]
我即刻唔帶眼鏡
佢果然認我唔到
雖然我同佢打一定冇問題
但係我唔想連累到佢地囉
走到去天碎果陣
佢先見到我
都唔明佢地食野可以食夠快的
一陣就食晒頭先買果d野
一路行去流浮山果陣
我地係咁打人屎忽
超低囉
跟住行到去天頌果陣
我講左一句野
話...點解d車唔車我嫁
我仲特登走埋去諗住比佢撞
小瑩拉住我哇
佢緊張我哇
好開心耶
行到去天華果陣...我拖小瑩行左一陣
雖然只有一陣...都好開心
落到去之後誌用野掟瑩
跟住我掟左一下 超準
中頭
我屈誌的 好賤
再行前行到一個貨櫃場之類既野
有條狗吠我地
小瑩同埋小玲驚到走得好快
我都行快左dd
誌係後面一路跑仲話咩隻狗追緊黎 點知係假的
比佢坤左= =
一路行 我地對自己所行既路線有所懷疑
小瑩行到話累 佢答左我黎行耶
開心死
行到超遠果陣
到左流浮山 我地走左入去
見到好多狗
仲有大大隻老鼠
去到盡頭
有個海
好臭= =
超累囉
跟住就行到出去答車
跟住就返屋企了
返到屋企一開機
他媽的
比人鎖左passwork
我而家已經ko了個密碼了
真好玩
|