妮..生日快樂..
對不起
1月6日
琴晚睇完KARAS跟住又睇28日後
跟住又睇魔剎
搞到好夜先訓
小訓1陣
起身溫書LU
溫溫下倩B問我做緊咩
原來個傻豬1早醒左
跟住我就繼續溫...
溫到3點幾去打波LU
今日呀翔同我相撞
兩架衝撞車撞埋1齊=w=
呀翔死左=v=
好慘丫
呵呵
勁入波囉今日
正=]
跟住開始4打4喇又
高佬籃版屈機
我就係咁外圍射
屈到爆
呀翔係我既目標=v=
兩個鬥快同鬥撞
正
媽媽黎左睇我打波丫竟然
嚇死左我=v=
承機屈佢買野飲
班死仔玩倩倩電話..
不過我已經知道你對我是真的
我愛你
不過夜晚激嬲左倩倩
唔係你小器哇...
係鈞鈞曳曳..
要倩倩你打打丫
我愛你喔
|