今日訓到好晏先起身.....
12點幾打左比霖霖...
佢把聲真係沙得好緊要囉
好心痛
跟住冇幾耐阿媽就出左去
屋企冇人..勁悶
兩點幾食左個杯面+奶
3點鐘就開始操體能
兔仔跳跳左50下 100下sit up
跳繩跳100下 掌上壓50下= =''
100下擴展胸肌訓練 左右手各舉啞玲100下
5分鐘台腿跑 比霖知道我咁操自己 可能又比佢話我唔錫身了
雖然好累...但係我覺得值得
跟住4點幾就開始溫書了
溫左英文,中文,地理
中文溫溫下發覺冇左單元5
打比廢礦問下 又傾左d野
跟住又好努力咁溫
溫到阿媽返左黎先停 見到佢地就唔想溫書
我1定會日日打日記!!XDDDDDD
霖霖 ...你1定要快D好返呀!!
|