今日比人讚我
好耐都冇試過了
Ok開心...
今日全日都成日傻笑..
冇計 開心
唔係因為比人讚 係因為其他野
係咁傻笑呀 遲早變傻呀
物理堂果陣
個胃勁痛
落左去抖下
去到英文堂
個黑鬼呀Sir
冇啦啦話要check書
我有帶 勁多人冇帶
冇帶果d要作文
我係咁串人 好衰格= =
lunch之後係EPA
悶爆
但係又係咁諗放學D野喎
搞到我又係咁傻笑= =
上義工服務課果陣
分組...
玩咩拍賣遊戲= =
我地果組好認真咁玩= =
O左咀
我地用戰略
令到其他組冇晒錢
勁屈機
上左超耐
等左成日終於都放學
即刻飛出班房
搵埋螞蟻一齊去運動場
差唔多去到果陣見到有人用緊運動場
超火
係咁講粗口- -
跟住行左好幾次
我成日企喺馬路中心度
等D車佢車我
但係次次都冇車
有車 但係又會綠燈勁慘
撞唔到我...搞錯呀
見到老婆佢..
但係又唔知係咪佢
唔敢認佢
等到4點幾差唔多5點果陣
班人終於都走左
我即刻入左去換衫跑
但係又唔見老婆喎
冇心機跑
跑左兩個圈
冇乜心機跑
螞蟻就話陪我跑
我先肯用力跑
超感動呀~
多謝螞蟻~
跑800米
羸晒!
跟住再跑100米
跑左兩次到
我好似見到老婆
但係又唔知係咪佢
跑多左次
跑完先去問佢- -
如果唔係就死了- -
真係喔..
勁開心
跟住我繼續練跑
再跑左100米
跑到80幾米果陣隻腳抽筋
兩隻腳都抽
勁辛苦
但係都抵得住
因為要羸
臨跑完
應該剩返兩米左右
我企定定
等螞蟻佢差唔多跑到果陣
先跳埋過去 勁串嘴-0-
跟住我地兩個就死死氣咁返屋企
而老婆又去等埋佢細佬先走...
返到黎..累爆!
|