今日冇乜特別…同平時差唔多出門口,去M記買咗個飽食,一路搭車一路食,真係滋味無窮!今日比平時早咗啲返到學校,無聊…
今日英文兩堂都係作文,唉…中文更加無聊…Break Time之後,嘩!PE呀~好嘢~今堂推鉛球…超重呀~~跟住周偉雄意圖襲擊黃澤鎔,話佢搶咗佢條女(李家寶),佢地响度打架,但阿sir仍然坐視不理,無奈…跟住去食lunch…無特別~~下晝最嬲尾嗰堂係中史,個個都講:「北京人嚟喇!『石內ト』嚟喇!」…
放學要去I.S. Lab度中一迎新,嗰啲中四的組長勁串,救命…(不過都唔夠library嗰個李Sir咁串~~)跟住4:40p.m.放學,咁啱有架3M走咗,架車停緊紅綠燈,我哋一齊跑去下一個站度,嘩!啱啱追到,勁!!!
※『石內ト』(我唔識點寫,但同音。)係哈利波特入面的人。
|