今日去街買咗盒好型模型
等我分享下我啲心得啦
砌模型最重要係個過程
haha
分享完畢=.=
明明今日係放假
點解人人都去街
而我就在家中
do homework
明天就係家長日啦
12:00見=.=
今日要調位
真係好悶牙
唔知之後點算好啦
又冇人傾計
之後小息打波
好鬼辛苦呀
今天本來是要buy波,點知無money,係咪好好笑返到屋企又要比人罵,真係煩呀,真係好古板,不過今天都算好la^ ^
只要有人回覆就得la! haha
今天太樣X la 打波不單打唔到,還要仆幾次=.=我today有一個完美頂球,真是很完美,就呢家長日不知點算=.=