點解近排個個都好似好5開心甘既`
搞到我都有小小5開心丫:(
5知係咪因為家長日呢`
唉`見你地一個一個甘冇得打波`
我自己都好5開心:(
各位兄弟`希望你地快D開心返la;>
一月六號`各位兄弟加油啦;>
2010年第1次打qooza`
講返琴日D野先`朝早同燒b`梓楓`超`鐵連打波`幾正;>
跟着晏就去唱k`發生左太多野`有開心`有5開心`
但係最後都係開心甘過`哈...
夜晚就同成班兄弟韓燒`有講有笑`好鬼正`
食完之後就去倒數lo`
倒完數之後`就陪另一班兄弟通頂`成班係到傾計`正...
6:30返屋企`
最後希望各位2010永遠開開心心;>
今日本來去打波`但係無端端落兩`
唉`真係冇feel`
跟着三點落左元朗挽`
挽完就返歸lo`
今日天氣凍左丫`大家著多件衫la;>
祝各位平安夜同聖誕節快樂;>