今日有D失望羅=o=今日念住去倒數但........唉!真係激到我.......唉!今日念住同我表哥去尖東然後去打保令,但係佢又約左班fd。佢D fd又唔很一齊去喎!死9呢、on9、勁想打撚死佢班fd。搞到我同我班fd遊街遊左成個半鐘,仲見到我ma。之後又以9妙99時速飛過去沙田倒數。終於講到我最激氣嗰到啦!一去到就倒數完=o="真係失望 一番到黎就惗起我個咩琪囉!好鐘意你啊!