雖然今日天晴.但我一d都唔好心情
§.當我唔開心果陣﹍×°有很多人都哄返我開心█||* 但我冇開心過…[] ×°因為妳當我唔存在]°:`+|!*&#
●├''心酸了◇_為妳作那麽多的事-◆''﹎只想妳給我一個『愛』妳的機會】﹎﹊但冰冷的妳連◤一◢次也不給我﹎●。
唉好煩呀!!!
點解好似有咁多人都有d野正係唔比得我知咁><...