今日冇番 因為今日學校要我地係禮堂到上堂 所以唔想番 lo~ 好Q傻格 d老師叫家長睇我地上堂 超冇野廣 o晒 lo 冇番之後去吃左好多野 一次吃m記 两個餐加大再加另外野 (同徐嘉城)
hi 幾日冇打真係sor 啊!! 個人唔g做咩 咩都唔記得 算啦 !! 祝 大家禺人節快樂 88
甘日唔係好想打 都 係 好 悶 悶 悶 ...悶 我好想番學 唔想上堂lo 如果有就好啦.... 日日番學玩係最開心ge 不過,番得學就要上堂真橙... 甘日打住按多 88
hi 大家好呀!!!! 今日番左來 la 番來後禾會在打番日記 多謝 打住按多 88
今日唔g點 呀媽叫我番大陸 唔g番唔番好!!! 都好番大陸玩幾日 88