今日見唔到佢,有小小掛住佢!!聽日又係一齊食lunch既日子,聽日會唔會同佢一齊食呢?不過,都係聽日先算啦,聽日小學生會叫我一齊食的話咪一齊囉~~~
今日方包比左本書我睇我一日就睇晒lu[公子日記]都ok wo~人際kk火火地~我都開始覺得有小小唔係咁鍾意佢~
有個遊客係我個日記度留個段野令我好在意,我真係唔知點反應好!!!個d真係我既籍口??咁證明左我係一個冇膽既冇用鬼~~一直而黎我都以為自己好大膽咩都夠做,但其實我係佢面前都只係一個冇膽鬼!!!!!