去camp前既第2日, 唔知點解今次既camp我提不起勁,如果有個人可以同我講聲"比心機呀!!"諸如些類既說話可能好小小, 不過都係冇用我個心都冇左個種熱情係度, 我有幾多經驗都好我冇左個股衝勁我咩都做唔到~~~神呀~拜託求下你比我搵返個股衝勁丫!!!!!我好想可以去之前見多某人一次, 可以同佢食一次飯/打一場波/傾下計。
我已經係一個咩都做唔到既廢人了~~我冇左個心情去做任何既野有冇人可以救我呀??????