今日整左個新blog 係新既
講下今日d野 我想復合 咁多日冇同你講過野 一句話都冇講過 好辛苦呀 我真心嫁 我希望我講既野你會睇到
我對你的愛 永不改變
你知道我係同你講緊
你係你個blog到講左~
我d野 我知我係講過 有d野講左就講左 但係你知 我還愛你
我唔想就咁 就冇左我的愛~~~~
你睇到同睇唔到 都冇所謂~
我都知個結果 你會話唔
算把啦 我打咁多野 你都會話唔嫁啦~