今日晏晝同軒+耀去左某個地方食野,,,勁抵死囉...本身諗住食PIZZA,,,點知佢無開門@O@...
放學搞左好耐,,,終於有得打籃球,,,成個月無打@O@...技術無乜點變,,,都係咁廢...
原諒我啦男排乙,,,我知聽日要練波,,,但太想打籃球喇-O-...加油呀,,,男乙!!!