HOSIU的日記
已成過去
2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


打打打 分類: 未分類

有咩好打呢?唔係輝哥叫我打我都唔打架啦.V.,比面你咋...

終於調位,勁勁勁開心!點解?哈!

考得唔好既朋友,唔好唔開心啦,已成過去!

下次一齊努力.V.!有咩唔識可以問我架,,,識既一定答你...

呀,,,相薄更新左,,,正呀=D,,,一定要睇!!!

 

 






訪客留言 (返回 ken26 的日誌)


^^ 於 2008-01-22 06:31 PM 發表:
你又咁耐都唔打日記 --
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你話我知你係邊個我先打.V.
Posted at 2008-01-23 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WL_Kwan 於 2008-01-21 08:52 PM 發表:
調位!?!?新年假後maybe調倒la!!!
D相幾好笑....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -____________-"星期四就有啦
 
D相都幾正~O~
Posted at 2008-01-23 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻仔榮 於 2008-01-18 08:56 PM 發表:
算啦!
梁仕昌d動作慢呀!
我諗都要星期二先可以調位。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

估唔到星期四先調到,,,真有效率!!!
Posted at 2008-01-23 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



623 於 2008-01-16 07:35 PM 發表:
冇打日記又叫我留cm....- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -__________-
Posted at 2008-01-16 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LCN 於 2008-01-14 09:30 PM 發表:
乜終於調位la__?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係啊,,,你唔知咩...
Posted at 2008-01-16 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Esther10 於 2008-01-14 09:13 PM 發表:
唉!!
你係得既...
正係比面佢...
打d野又冇內容...
叫人點睇呀?
比面..
都比多d呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁仲唔夠呀-_______-,,,本身唔打架...
Posted at 2008-01-16 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eddieAAkong 於 2008-01-14 04:43 PM 發表:
咁又唔好咁講 口.口""
之所以你聽我講
係你認同我姐
哈哈
係一個新嘗試啊
仲有 我唔會對今次既考試而唔開心
不過係唔係都有 d 嫁 啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你無咩事呀嘛?
唔好唔開心-O-啦...
Posted at 2008-01-14 06:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ken26
暱稱: 豪少
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單