|
|
2010 年 6 月 15 日 星期二  |
| `考 - 六月十五日。 旺角逛街~ |
分類: 苦。 |
琴晚又失眠了… (做咩事呀你)?
今朝就晨咁早起左身~~~見訓唔返咖喇…就返學去…
七點幾就返到學校,好少人啊。
今日考通識~~~
真係好難囉…唉。希望合格喇。
之後又要SBA。
我好似好衰咁=_='害人.嗚啊~~~~
算喇…佢自己又唔準備,又要問我,抵佢死SOSAD~~ (好賤呀你!
某某:I present okay…
靜左一陣,Miss 都好似唔知佢講左啲咩=_='.囧
我又真係好似\誇張左啲既。「Her head is bigger than her body (Red Queen)」嗚啊~~~~
考完SBA~~~同人去左旺角行街,哈哈~~~
多謝妳陪我揀左隻耳環!
我就等妳剪頭髮好「7」~~~ 嗚啊。
開心左好多喇我今日:)
THANK YOU~~~

|
| 發表時間:2010-06-15 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 419 | »
|