|
|
2008 年 12 月 27 日 星期六  |
| 悶啊。 |
分類: 唉。 |
好悶啊今日= =''
十二點幾起身...
吾想打機啊= =''
對住部電腦都吾知做咩好...唉
想出街啊= =''
坐左陣.....問fd出吾出陣街= =
佢話想出街溫下書@@"
我就去陪佢了=口=''
我地真係乖仔= ='
溫左陣...
fd個fd打比我個fd...
打波= =''
咁就去左打波....囧
打完波返到去= =''
對住部電腦發呆= =''
食飯...
食完..又係對住部電腦發呆..
等到八點幾..落街打波=0=''
唉...SO BORING...!!!!!!
想妳。囧

|
| 發表時間:2008-12-27 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | ... | 419 | »
|