|
|
2008 年 6 月 21 日 星期六  |
| 08/06/21 |
分類: 唉。 |
今朝11點幾就起身-. .-'
睇電視定吾知做咩,,
搞到12點幾
就打機了-0-''
打到1點幾
就去人地屋企了,,
去到人地屋企,,,
又係打機-0-
打到4點幾,,
就落街打波@@"
悶到爆-. .-'
都吾係打波既[[某D人]]
打完波,,,
又去左陣FD屋企,,
7點幾先屋企食飯-0-
食完飯又打機LU
打到1點幾睏了...
eNd~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|
| 發表時間:2008-06-22 01:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | ... | 419 | »
|