今日去在元朗打野戰
同學校D人去但我遲到
好彩黃sir等我唔係我就無得去啦
我係車到訓在一震所後就到在三軍外展訓練中心
知後我就係到震,係因為我想快D開戰
第一場鎗戰我同李?華守後
第二場鎗戰打貨櫃戰我係第六死
但是我心囗紅在呀
之後我唔講啦想知就星期一問我啦