我牛牛今日一放左學就出A左大陸'
then呀ma就帶左我去睇牙,,
之後我拔左隻牙''
超痛~~痛到爆'
下個星期又要拔多隻....T^T
Help me~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
遲D又要COOL牙,,
唉....
林到想驚''
不過今日+姐牛一'
林到好開心呀,,
所以5系咁痛.....
好彩'
返到home先落大雨,,
hehe..
then就打黎篇blog la'
plz cm''ok......
= =''