| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 11 日 星期二  |
| - -哈哈 |
哇...
今日第一堂又上is --
個陳伯...有問題架..
堂堂都講同一樣既野..
低b..
跟著小息..
同Mark豪落去食野^^
落到下面..見到張文斌..
跟著佢叫Mark豪整好件杉=口=
哈哈...淨係叫佢吾叫我..
笑死我=3=
上堂..
小息又到*v*.
同麥竣去左玩-3-
上堂.
小息@v@..
同義仔上左去問輝輝借LE書-33-
上LE堂..
個吳小芬
玩埋D低低能既GAME..
白痴...
又係到分組- -
悶死人..
小息又上左去還書-3-
見吾到輝輝-3-
開左個窗..擺左本書係佢張台到..
放左學..同埋華DEE去左買冷杉-3-
哈..班友仔係咁打比我...叫我打網吧打機= =
好似去少1次會死- -
去到..得3個人係到..
玩乜!?!?!?
無奈..........
玩到4點就走左....
哈哈..有人比人收左部電話..不過拎番..
比人記左2個警告..哈哈.
PS:姚姚-3-有人幫你既/..吾好玩既..下次再玩^^
----------------------------------
|
| 刊登時間:2007-09-11 09:18 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 55 | »
|