〝←[[°夜星!?[]\"* ﹏ 發 。 o O "×\\

] `'°[_一 點 一 滴 地 幻 滅°×                                                   _]傷痛 `° 令我開始﹏不同[_°`
             不 如 頃 刻 燃 點 淨 盡|[                                                    °`也許只有×時間 |[°[_能教我明白' ° ▍
                 °+難 道 愛 情 必 須 只 此  *+`'°*                                                 ° +但感覺不會因此消失   *+`'°* 
ken931117
暱稱: -JokEr_`..小 V .,+"◆°
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
無野做玩下野- -
- -哈哈
4號9月=口=
2007-08-30
F. 2- -..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天



- -哈哈  

哇...
今日第一堂又上is --
個陳伯...有問題架..
堂堂都講同一樣既野..
低b..
跟著小息..
同Mark豪落去食野^^
落到下面..見到張文斌..
跟著佢叫Mark豪整好件杉=口=
哈哈...淨係叫佢吾叫我..
笑死我=3=
上堂..
小息又到*v*.
同麥竣去左玩-3-
上堂.
小息@v@..
同義仔上左去問輝輝借LE書-33-
上LE堂..
個吳小芬
玩埋D低低能既GAME..
白痴...
又係到分組- -
悶死人..
小息又上左去還書-3-
見吾到輝輝-3-
開左個窗..擺左本書係佢張台到..
放左學..同埋華DEE去左買冷杉-3-
哈..班友仔係咁打比我...叫我打網吧打機= =
好似去少1次會死- -
去到..得3個人係到..
玩乜!?!?!?
無奈..........
玩到4點就走左....
哈哈..有人比人收左部電話..不過拎番..
比人記左2個警告..哈哈.

PS:姚姚-3-有人幫你既/..吾好玩既..下次再玩^^
----------------------------------



刊登時間:2007-09-11 09:18 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]