今日我同我以前小學係友愛到玩識到既fd一齊去左尖咀,之後出到去都沒令女,我地重玩如果拎到電話重要傾埋2分鐘就比20蚊果個人(要我地都話ok),之後點知香港真係沒令女,我地出到去都只係7點幾,之後我地玩啤排玩左成2個鍾,之後係到坐下坐下d人開始多la~到到要倒數我覺得d氣氛都係唔係幾好(我自己真係唔想禁快到2012),所以我覺得沒咩禁開心。重有我希望我食煙既fd 07年禁煙唔好再食
不過有第2 d野重開心 ..................................................就係.........................................................大家有錢收新年有利是呀!!!!!
你地要小心d用呀!!!!!
新既一年,新既開始 ,
希望大家有新bf/gf 我都想我快d有
88!!!!!!
|